پیرو فراخوان اولیه برای دومین دوره مسابقه نقاشی دیرینه شناسی ایران و پس از بررسی آثار مختلف ارسالی از سوی علاقه‌مندان، دبیرخانه انجمن دیرینه شناسی نتایج نهایی ارزیابی خود را در قالب سه رده کودکان، نوجوانان و جوانان/بزرگسالان اعلام می‌نماید. لازم به ذکر است در ارزیابی انجام شده، علاوه بر جنبه‌های زیبایی شناختی هنری که توسط تنی چند از اساتید برجسته هنر نقاشی کشور بررسی شده است، جنبه‌ علمی گنجانده شده در آثار نیز از نظر محتوا و اصالت مورد بحث و ارزیابی قرار گرفته است. تأکید می‌گردد از دیدگاه انجمن دیرینه شناسی ایران همه آثار دریافتی زیبا، ارزشمند و شایسته تقدیر هستند، اما از آن جا که مجبور و مأمور به انتخاب و معرفی آثار منتخب هر رده سنی هستیم، نتایج نهایی ارزیابی به شرح زیر اعلام می‌گردد:

رده کودکان:
1ـ آتیلا مافی
2ـ علیرضا قمی

رده نوجوانان:
1ـ هستی نجفی
2ـ بهاره آزادی خواه

رده جوانان/ بزرگسالان:
1ـ علی عابدیان
2ـ زهرا کاشانی نژاد

* لازم به ذکر است به جهت آشنایی اعضای محترم انجمن با آثار دریافتی توسط دبیرخانه، منتخبی از این آثار به مرور از طریق کانال‌های ارتباطی انجمن منتشر خواهند شد.

بار دیگر قدردان مشارکت و همراهی تمامی عزیزانی هستیم که در برگزاری این رویداد یاریگر ما بوده‌‌اند. انجمن دیرینه شناسی ایران این همراهی را مغتنم شمرده و امیدوار است در آینده نزدیک نیز میزبان حضور یکایک عزیزان در برنامه‌های مشابه آتی باشد. هدف ما از انجام چنین برنامه‌هایی عمومی سازی دانش و توجه جامعه به جنبه‌های مختلف علوم زمین به ویژه دانش زیبای دیرینه شناسی است و امیدواریم در این راستا هدفمند و مفید گام برداریم.

 23-علی عابدیان

23-علی عابدیان2 

20-زهرا کاشانی نژاد 

14-هستی نجفی

14-بهاره آزادی خواه

7-علیرضا قمی

7-آتیلا مافی